Social Medias

Monday 26 August 2013

Yeay dapat discount !

Hehee.. kenapa gembira sangat ni? Ada laa.. harini masa rehat dekat laman ko-op ada orang jual novel.. dapat discount 10% ! Hip-hip-hooray ! Lompat bintang :p LOL.. akhirnya saya telah berjaya memiliki antara dua buah novel yang sudah lama diidam-idamkan..
1. Aku Mahu Teman Tetapi Mesra
2. Aku Mahu Popular
Sepatutnya RM32.. dapat discount terus jadi RM28.20.. <3 esok kalau boleh nak beli lagi xD pantang dapat discount, mesti serbu !! :p
Kalau kalian hendak tahu.. *ceh,ayat* , dua buah buku ini adalah antara dua buku pertama saya dalam siri Aku Mahu.. *biasa laa.. orang beli serentak kan..* Haritu dekat POPULAR nak beli Aku Mahu Buli tapi tak cukup duit sebab beli novel IMPIANA, Mr Right Selebriti dan.. satu lagi apa ye? Lupa !! xD Lain kali saya post la ye list novel.. 

No comments:

Post a Comment