Social Medias

Wednesday 14 August 2013

Diari,.... oh,.... diari !

Siapa ada tulis diari? Saya? Saya dulu adalah tulis.. tapi hangat-hangat tahi ayam saja.. Lepas tulis beberapa hari, terus tidak tahu hilang ke mana diari itu.. it's SOMEWHERE in my house xD Blog pun pernah terjadi sekali.. blog lama tu.. Ini blog BARU.. Blog lama tu rasanya tak nak guna lagi ;( Tapi kenapa?

Ni laa.. blog lama tu, banyak post yang saya baca balik, rasa macam.. kenapa pulak aq boleh cakap camtu? ISH, malunya xD banyak orang baca lagi.. hmm.. saya rasa nak delete blog tu tapi rasa sayang laa.. sebab ada post yang.. hmm.. kenangan semua tu.. faham2 je lah..

Kalau diari, takpe la lagi, saya ja yang baca.. Ada juga sebabnya saya taknak tulis diari.. sebab rasanya macam takde apa2 yang nak dirahsiakan.. kalau setakat rasa marah ka.. rasa apa ka.. sedih ka.. hmm... semua tu boleh ja disingkirkan tanpa menulisnya. Tipsnya, gantikan yang negatif dengan yang positif.. Selalu berfikiran positif.. SEMUA BERES ! ^^

Kadang-kala bila baca balik diari dulu2 masa kecil tu.. rasa macam 'kenapalah bodoh sangat diri ini?' ada juga rasa lucu.. 'Hmm.. dulu masa kecil tu aq macam ni rupanya...' Kalau difikirkan semula, memang kita banyak berubah kan? Masa berlalu dengan begitu pantas.. hmm...

Sekarang saya sudah tidak tulis diari lagi.. Saya tulis semuanya di blog ini :) Diari yang bukan diarilah sangat.. Saya cuma cakap banyak ja dekat sini.. blablabla semua... dan saya kongsikan dengan pembaca blog semua.. harap tidak bosan membaca ye ;) Kalau bosan takpe, saya tak paksa baca ^^

Sampai sini saja la.. malas dah nak type panjang-panjang.. xD *kali ini tukar warna sikit, takut orang yang nak baca sakit mata* Da..

No comments:

Post a Comment